lördag 12 september 2009

Läs inte detta om du är känslig..

Satte igång min dator och gick in på facebook.
Visste inte att jag hade den här killen bland mina vänner. Men detta hade han skickat på chatten.
Jag har inte skrivit något här som svar.. Utan detta är bara han som har skrivit allt detta:

tja

va heter du

kommer kidnappa dig sen mata din kropp åt lejon i afrika din horunge

asså du einte alex din fula bög

vem e du som driver din bög gay

BÖG

bÖG

BÖG

BÖG

lek inte någon anna BÖG

BÖG

anmäla kanske BÖG
12:03Mergim

kommer skära kuken av dig o stoppa in den i din mun din äckliga horunge jag kommer köra medevilstyle på dig some cracjghheads niggas gonna go edevistlyle onyour ass

kommer skära kuken av dig o stoppa in den i din mun din äckliga horunge jag kommer köra medevilstyle på dig some cracjghheads niggas gonna go edevistlyle onyour ass

var bor du

VAR BOR DU

vänta bara du illar de hårt va

kom jag ska viuisa dig hårt din röv kommer blöda
12:06Mergim

kommer köra in en brandslang i din röv sen du kommer skrika hallejujah

kommer stoppa en ljuddämpad pistol mellan dina hårda gay skinkor som du spänt faast med läder skinn och kommer tortera dig med en ELD dildo som sprutar is in i din röv

din äckliga horunge
12:10Mergim

din pappaknullare kommer spräcka din blodiga negriga gay arsle så det sprutar blod över hela avfrika

23 kommentarer:

  1. Oh my lord!!!! Men du...det finns ju ett slags kontroll program grej på fejjan som ska gå in och varna när vissa ord kommer upp och för ofta!!!!!!Och den skall stängas av....
    stackare!

    Sparade du chatten och anmält den???

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Polisanmäl idioten direkt. Han borde låsas in/utvisas. Vem är det förresten på facebook?

    SvaraRadera
  3. Han har ju ett fantastiskt språk och hans förmåga att stava är ju magisk... Dom har tydligen datorer på dagcenter.

    SvaraRadera
  4. Faaan vilken sjuk jävel! Du borde nästan gå ut med hans namn, så att alla kan blocka honom på Facebook. Det är ju helt sjukt att man kan skriva så till någon! Vad är hans problem, liksom??!! Get a fucking life!!

    SvaraRadera
  5. Vilket pucko!
    han har ju allvarliga problem!
    Anmäl honom o häng ut honom på FB!
    kram-Julia

    SvaraRadera
  6. Jag är chockad! Personen som komponerat detta måste vara totalt IQ-befriad ... Vilken idiot! Alex, ta inte åt dig av ett enda ord. Du är underbar och älskad och världens finaste människa...
    Den här personen är ingenting, absolut ingenting...
    Älskar dig fina du,
    Liza

    SvaraRadera
  7. Vilken nolla! Anmäl honom!

    / Jocke
    http://joakimcalling.blogg.se/

    SvaraRadera
  8. jag e helt chockad.. ta inte åt dig vännen!!! har skrivit en inlägg i min blogg osså om det för jag blir så jävla irriterad!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Så fruktansvärt att läsa. Tycker de helt vidrigt att bli omtalad och utsatt på de där settet som du. Lider med dig. Hur man än är lagd, vilken hudfärg ras eller religon man har eller av saknad av religon är alla människor lika värda och inget ska behöva få ta sådana hårda ord. Jag känner inte dig men du borde anmäla det. Och försök att inte ta åt dig av sådant trams.
    Är du homosexuell? Och var det därför denna utsatte dig för detta. Hur som have fruktansvärt är det. Stå på dig Kram

    SvaraRadera
  10. Han har säkert gaydrömmar själv. Om inte det så är han ju otroligt sjuk. Polisanmäl detta!
    Cam

    SvaraRadera
  11. Amen gud! Vilken totalt efterbliven människa! Jag tycker som förgående talare.. Häng ut honom med namn här på bloggen så vi får gå in och skicka en liten hälsning till honom. Vilken sjuk jävla människa!

    SvaraRadera
  12. Wow man slutar aldrig förvånas....
    Han är bara avundsjuk på att du vågar det han inte vågar!!!!!!!

    Ha det bäst!
    Marina

    SvaraRadera
  13. Tja, idioter finns det gott om.
    Hets mot folkgrupp, solklart fall.
    Anmäl, blockera, ignorera tills det blir ett rättsfall av det hela.

    /Martin M

    SvaraRadera
  14. WHAT!!!!!????? WOW! finner inga ord... WOOOOW!!!!!!

    SvaraRadera
  15. Jag vet inte vad jag ska skriva... är helt mållös och hoppas att du inte tar åt dig en enda stavelse som den här totalt imbicilla personen skrivit. Håller med övriga om att du ska polisanmäla detta. Håll huvudet högt, för du är fantastisk och ingen liten analfabet ska få ta det ifrån dig! Du har allt mitt stöd om du vill driva en process mot denna vidriga person. Man kan spåra hans IP nummer och på det sättet ta reda på VEM han är. Om du inte redan vet. Stor varm kram! Finns ganska nära dig om du behöver mig...

    Evelina

    SvaraRadera
  16. Vilken sjuk jävla människa!!! Det kokar just nu i mig!! Usch, obehagligt att få en inblick i så bisarra tankar eller vad de ska kallas....

    SvaraRadera
  17. Fina härliga Alex! Den som skrev det där måste vara en väldigt sjuk människa! Massa kramar från Helena på HK

    SvaraRadera
  18. MEN HERRE GUD :O ! Stå på dig och skit i honom, han är bara en media hora! Inte ens värd att tas upp i din blogg !

    SvaraRadera
  19. Det finns så jävla sjuka människor där ute! Men det går inte att bry sig om vad alla ignoranta idioter säger! Ta inte åt dig ett piss! Känner ju inte dig, men du verkar ur-härlig! Så anmäl idioten! Och sen är det bara att radera skiten ur minnet! Ha en underbar vecka!!

    SvaraRadera
  20. mina närmsta vänner är homosexuella, och för några veckor sen satt jag på en av mina konstkurser och vi diskuterade vad som var posetivt/negativt med att vara man/kvinna och då var det en kille i min grupp som sa att det enda negativet med att vara man var bögar. Självklart blev det ett hejdundrans bråk mella oss men efter lektionen fick jag springa in på toaletten och gråta. För jag hade helt glömt bort att världen är full av idioter och jag insåg hur tacksam jag kan vara för alla mina fina människor runt omkring mig.
    och dom är det enda som betyder nåt, dom andra är ingenting...och den idioten som alla de sakerna till dig är inget mer än just det, en fet idiot! kramkram

    SvaraRadera
  21. Fyfan vilken sjuk jävla människa! Hoppas du anmält honom och att han får vad han förtjänar. fyfan vad förbannad man blir :@

    /Daniella

    SvaraRadera
  22. Jag bodde i Californien under senaste presidentvalet. Man röstar även på olika propositions, t.ex. prop 8 som handlade om homosexuellas rätt till att gifta sig.

    Under valets gång kunde man följa resultaten på internet och även se vilka typ av människor (t.ex. folk med enbart högstadieutbildning, folk med högre utbildning)som hade röstat vad. De som inte var så utbildade röstade till största del nej till gayäktenskap. Reklamkampanjerna för nej till prop 8 var idiotiska och kunde enbart lura idioter som inte kunde stava... Det är rätt tydligt vilken grupp den där killen hör till.

    "Hårda gay skinkor", "läder skinn". Och inte en enda punkt. Eller "och inte en ända punkt" som han skulle skrivit. Imponerande. Fucking moron.

    SvaraRadera